باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

باربری چیتگر

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۵ ب.ظ

باربری چیتگر


شاید برای شما پیش بیاید که در طول زندگی از مکانی به مکانی دیگر اسباب کشی و نقل مکان داشته باشید، اسباب کشی از اول می تواند برای شما استرس زا باشد و نگران حمل و نقل و دردسرهای آن باشید، باربری چیتگر تهران می تواند کل این نگرانی ها و دردسرها را از شما دور کند، با استفاده از کامیون و خاور اسباب کشی کلیه وسایل شما را به هر نقطه که بخواهید جابه جا خواهد کرد.


باربری در چیتگر می تواند وقت کافی را از شما بگیرد، شما باید به دنبال یک شرکت باربری خوب باشید تا کلیه وسایل و اثاثیه شما را با یک برنامه ریزی منظم و خوب جابه جا کند.


درباره منطقه چیتگر 

پارک جنگلی چیتگر از پارک‌های جنگلی شهر تهران است که از شمال به زمین‌های چیتگر، از جنوب به آزادراه تهران-کرج از غرب به شهرک سروآزاد و پیکان‌شهر و از شرق به منطقهٔ خرگوش‌دره محدود می‌شود. این پارک با ۹۵۰ هکتار زمین پردرخت از بزرگ‌ترین بوستان‌های جنگلی استان تهران است.


انتخاب یک باربری خوب در چیتگر

یک شرکت باربری خوب باید دارای شرایط و ویژگی های زیر باشد :

  • کادر فنی با تجربه ای داشته باشند
  • کامیون و خاور های مسقف و تمیزی داشته باشند
  • دارای مجوز از اتحادیه باربری تهران باشد
  • شناخته شده و معرفی شده حداقل تویط یکی از آشنایان شما باشد
  • قیمت های مناسب را ارائه دهد.
قبل از اسباب کشی حتما تمامی مراحل یک اسباب کشی را در نظر بگیرید و بعد قول روز اثاث کشی را بگذارید، اگر هم به دلیل مشغله کاری قادر به فکر و تصمیم گیری در مورد مراحل جابه جایی و حمل ونقل نیستید می توانید با مشاوره رایگان باربری تماس بگیرید و مشورت بگیرید تا کلیه مراحل کار را با زمانبندی های لازم به شما ارائه دهند.

اگر قصد خرید و فروش خانه خود را دارید و یا اینکه ایگر مستاجر هستید و امکان دارد هر لحظه اسباب کشی کنید، باید قبل از هر چیزی فکر تمام مراحل عملیات باربری را برای خود تجسم کنید ، این مراحل می تواند :

  1. تمیز کیردن خانه و یا مکان مورد نظر
  2. مرحله بسته بندی وسایل 
  3. حمل و جابه جایی وسایل
  4. چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی
  5. تمیز کردن مکان قبلی
هر کدام از این مراحل یک یا چند روز را از شما بگیرد، پس با توجه به وجود این موارد شما باید قرار مدار اسباب کشی را بگذارید تا ناخواسته دچار استرس و نگرانی نشوید.