باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

محله های منطقه 5 تهران

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ب.ظ

محله های منطقه 5 تهران

به گزارش باربری منطقه 5 تهران ، که یک باربری فعال و اتوبار با سابقه در تهران است و سالهاست که در منطقه 5 تهران ، مشغول به انجام عملیات حمل بار و اسباب کشی منزل ، دفتر و شرکت های خصوصی و دولتی است ،به واسطه شغل خود در این منطقه ، به معرفی محله های منطقه 5 تهران ، که یکی از بهترین منطقه های تهران به شمار می آید پرداخته است ، اگر در شهرستانهای ایران زندگی میکنید و قصد دارید به تهران مهاجرت کنید و یا اینکه در سایر منطقه های تهران ساکن هستید و قصد دارید در منطقه 5 تهران سکونت پیدا کنید ، به واسطه این مقاله می توانید با این منطقه بیشتر و بهتر آشنا شوید ، ما در این مقاله به معرفی کامل محله های تهران در منطقه پنج نموه ایم ، پس با ما همراه باشید.


محله های منطقه 5 تهران

به گفته ویکی‌پدیا منطقه 5 تهران ،یکی از مناطق شهری تهران است که در شمال غرب کلان‌شهر تهران واقع شده‌است، این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری، از شرق به منطقه ۲ شهری (در امتداد شمال میدان آزادی) و از غرب به منطقه جدید ۲۲ شهری (استادیوم آزادی) محدود می‌باشد.

محله های موجود در منطقه 5 تهران عبارتند از :

محله جنت آباد جنوبی

محله جنت آباد مرکزی

محله مهران

محله شهران جنوبی

محله اکباتان

محله بیمه

محله شاهین

محله جنت آباد شمالی 

محله پرواز

محله فردوس

محله اباذر

محله آپادانا

محله باغ فیض

به گزارش باربری باغ فیض تهران ، که به صورت 24 ساعته در این منطقه مشغول به خدمت رسانی است ، در مورد باغ فیض تهران اینگونه می نویسد ،هسته اولیه شکل گیری محله باغ فیض، روستایی به این نام بوده است و در میانه میدان باغ فیض و مسجد جامع محله، امامزاده جعفر بوده است که به طور عمده خیابان ناطق نوری کنونی را شامل می شود.وجود بقاع امامزادگان حمیده خاتون و سید جعفر از فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) از دلایل قدمت با ارزش این محله محسوب می شوند.

محله سازمان برنامه شمالی

محله سازمان برنامه جنوبی

محله ارم

محله پونک جنوبی

محله المهدی

محله کوهسار

محله پونک شمالی

محله نفت 

محله مرادآباد

محله شهر زیبا

محله شهران شمالی

محله کن

محله اندیشه

محله حصارک

محله شهران جنوبی

محله­ ی شهران جنوبی در شمال غربی منطقه­ ی 5 شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال به بزرگ­راه شهید آبشناسان و محله­ ی شهران شمالی، از شرق به بزرگ­راه آسیا(شهید باکری) و محله­ ی جنت­ آباد مرکزی، از جنوب به بزرگ­راه شهید همت و محله­ ی شهر زیبا و از غرب به بلوار کوهستان و محله­ ی کن محدود می­گردد. همچنین می توانید از باربری منطقه 5 نیز در این محله استفاده کنید .