باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

اتوبار اقدسیه [9129734207] تهران

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

اتوبار در اقدسیه تهران

اتوبار اقدسیه تهران

به گزارش اتوبار و باربری در اقدسیه تهران که زیر مجموعه باربری تهران است و در منطقه 1 تهران مستقر می باشد گزارش میدهد، اتوبار اقدسیه یکی از محله‌های شمال شرق تهران و منطقه شمیران است. اراضی اقدسیه در گذشته متعلق به صندوقدار ناصرالدین شاه بود که بعد از بخشش آن به همسر ناصرالدین شاه به نام امینه اقدس ملقب به اقدس الدوله، این منطقه اقدسیه نام گرفت. تا اوایل دوره پهلوی دوم عمده زمین‌های این محله یا به کشاورزی اختصاص داشت یا بایر بود. رونق زندگی در اقدسیه به آمدن اشراف به محله بازمی‌گردد. بعد از آن روند ساخت و ساز در محله سرعت بیشتری گرفته و باغ‌ها و زمین‌های بزرگ به قطعات کوچک‌تر تفکیک شد. به شکلی که تا پیروزی انقلاب اسلامی دیگر اثری از زمین‌های کشاورزی در سطح محله باقی نماند. 


خدمات حمل بار در اقدسیه تهران

اتوبار اقدسیه با سالها تجربه در انجام حمل بار و اسباب کشی منزل و دفتر کار و شرکت ،در منطقه اقدسیه تهران ، آماده خدمت رسانی به کلیه شهروندان عزیز و ساکنین محترم اقدسیه تهران که در منطقه یک تهران ساکن هستند می باشد ، در اتوبار اقدسیه ما انواع بارهای سبک و سنگین و شکستی را به بهترین نحو ممکن برای شما جابه جا خواهیم کرد به صورت تضمینی و بیمه نامه و بارنامه رایگان ، فقط کافیست یکبار با اتوبار اقدسیه تهران تماس حاصل فرمایید یک عمر مشتری ما خواهید شد. 


وانت بار و وانت تلفنی اقدسیه در اتوبار اقدسیه

اگر ساکن منطه 1 تهران اقدسیه هستید می توانید با وانت تلفنی اقدسیه که یکی از بهترین وانت تلفنی های اقدسیه است برای حمل بارهای کمتراز یک تن ، تماس حاصل فرمایید. 

اتوبار و باربری اقدیسه تهران بهترین ها را برای شما شهروندان عزیز و ساکنین محترم اقدسیه تهران فراهم می آورد ، وانت بار و نیسان بار و کامیون اسباب کشی همگی در باربری و اتوبار اقدسیه منطقه 1 تهران.