باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان


در زندگی همه ما گاه به گاهی یا شاید به ندرت پیش آمده و یا پیش خواهد آمد که از منطقه ای (شهری ) به منطقه ای دیگر (شهر یا استان یا کشور) دیگر مهاجرت کنیم ، دلایل این مهاجرت نیز می تواند متفاوت باشد ، به دنبال شغلی بهتر ، به دنبال هوایی بهتر و آرامش و یا اینکه شاید بخاطر یکی از اولاد خود که در یکی از دانشگاه های ایران قبول شده است ، ممکن است شما نیز به این خاطر همراه او شوید و سالها را در مکانی سکونت کنید و مهاجرت داشته باشید .

علت مهاجرت مهم نیست ، مهم استرس و نگرانی هست که شما قبل از جابه جایی ممکن است به شما دست دهد و نگرانی هایی برای شما به وحجود آید ، فارغ از استرس در مکان جدید و محیطی جدید ، امکان دارد که نگران اسباب و وسایل خود نیز باشید که این مسافت را چگونه باید با سلامت طی کرد.

وسایل منزل و اثاثیه منزل کاملا از نوع مادیات زندگی محسوب می شود و با خراب و شکسته شدن یکی فارغ از ضرر مالی ، می توان به راحتی یک وسیله بهتر را جای گزین آن نمود ، به قول معروف (همه چیز با پول حل میشه) . ولی این وسط اگر فرض کنیم که مشکل مادی و ریالی ندارم ،باید به این فکر کنید که بعضی از وسایل منزل و یا دفتر کار هستند که از ارزش معنوی بسیاری برخوردار هستند ، مثلا شاید یک نمکدان کهنه در اثاثیه منزل ما باشد که یک یادگاری از مادر و یا مادر بزرگ ما در زمانهای قدیم است که با هزاران هزار میلیارد تومان نمیشه جای گزینی برای آن پیدا کرد.

از این وسایل در میان اثاثیه منزل ما زیاد هستند ، ویا اینکه ممکن است سما یک کلکسیون دار باشید و از وسایل اتیقه و کلاسیک خاسی برخوردار باشید و نگران این موضوع باشید که در حین باربری اثاثیه منزل چه اتفاقی برای این وسایل خواهد افتاد حالا اگر باربری از تهران به شهرستان باشد نگرانی و استرس شما دو چندان خواهد شد . ما در این پست قصد داریم که نکات مهم در حین باربری و اثاث کشی منزل از تهران به شهرستانها به شما یادآوری کنیم تا اگر با یک باربری در تهران تماس گرفتید تمامی نکات را در نظر بگیرید و به آن باربری و اتوبار گوشزد کنید .


حمل بار و اثاث کشی منزل از تهران به شهرستان

برای انجام حمل بار و اثاث کشی از تهران به شهرستان ، نکات زیادی را باید در نظر گرفت از جمله :

  • از بردن وسایل اضافه و انباری خود جلوگیری کتید
  • وسایل شکستنی را از قبل در یک کارتن مقوایی بستهبندی کنید به همراه برچسب 
  • قبل از اثاث کشی منزل توسط باربری ، باید جا و مکان خود را در مقصد کامل مشخص و در نظر گرفته باشید که چقدر فضا دارید و ...
  • وسایل و عتیقه جات خود را با نایلون های حبابدار ضد ضربه کامل بسته بندی کنید 
  • وقت کافی را برای اسباب کشی داشته باشید ، و نگرانی از مرخصی و ... را برای خود حل کنید 
  • همیشه به اتفاقات داخل جاده نیز فکر کنید و این احتمال را بدهید که ممکن است خودروی اثباب کشی در داخل جاده پنچر و یا مشکل فنی چند ساعته ای پیش بیاید . پس وقت زمان کافی را برای روز اسباب کشی در نظر بگیرید .

اتوبار و باربری در تهران

یکی از شرکت های معتبر در امر باربری و حمل بار در تهران می توان به شرکت باربری ظریف بار ، ظریف بار غرب تهران و شرکت باربری آرامش بار نیز اشاره کرد ، این باربرها با بهترین خدمات باربری و حمل بار به همراه بارنامه و بیمه نامه رایگان ، آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان خواهند آورد . لذا اگر قصد اثاث کشی منزل و حمل بار از تهران به شهرستانهای ایران را دارید همین حالا با این باربری ها تماس حاصل فرمایید.