باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

حمل بار در پاسداران

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ

حمل بار در پاسداران


اگر ساکن منطقه 4 تهران هستید و محدوده پاسداران زندگی می کنید و نیاز به یک باربری ارزان دارید و می خواهید حمل بار در پاسداران برای اثاثیه منزل و یا دفتر و شرکت کار خود داشته باشید ،باید به موارد زیر حتما دقت فرمایید تا بتوانید یک شرکت باربری خوب در تهران را انتخاب کنید .


درباره خیابان پاسداران

خیابان پاسداران پیش از انقلاب ۱۳۵۷، خیابان سلطنت‌آباد نام داشت. این خیابان که جهت شمالی-جنوبی دارد، مرز میان منطقه‌های ۳ و ۴ شهرداری تهران است و شمال آن در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. خیابان پاسداران در جنوببزرگراه همت، از خیابان شریعتی در تقاطعی موسوم به «سه‌راه ضرابخانه» آغاز شده، در میانه راه به «سه‌راه اختیاریه» و «چهارراه پاسداران» (تقاطع خیابان دولت) رسیده و سپس با گذر از میدان نوبنیاد و پل پاسداران، به منطقه ۱ شهرداری تهران وارد شده و پس از عبور از «چهارراه فرمانیه»، «سه‌راه اقدسیه» و بوستان نیاوران، در شمالی‌ترین قسمت خود به میدان نیاوران منتهی می‌شود. ویکی‌پدیا


حمل بار در پاسداران

یک شرکت حمل بار در پاسداران باید به نکات فراوان زیادی توجه کند تا بتواند بهترین عملیات باربری (از نظر سلامت وسایل و سرعت انتقال وسایل ) را در آن منطقه داشته باشد ، از جمله امکاناتی را که باید از یک شرکت باربری بخواهید را در زیر لیست نموده ایم می توانید مشاهده کنید :


  1. خاور و یا کامیونت های مسقف و موکت کاری شده داشته باشد
  2. کارگران حرفه ای و دست و دل پاک داشته باشد
  3. از بارنامه و بیمه نامه برای انتقال وسایل به مقصد حتما استفاده نماید 
  4. برای بسته بندی اثاثیه منزل حتما کارتن های چند لایه مرغوب را برای پیچیدن و بسته بندی وسایل منزل در نظر بگیرد

اشتباهاتی که ممکن از قبل از اسباب کشی خانه در تهران مرتکب شوید

اثباب کشی و اثاث کشی منزل به خودی خود می تواند یک مقوله استرس زا باشد و خیلی از خاطرات و دردسرهای روز اسباب کشی برای شما ممکن است تداعی شود ،خوب با این حال چاره ای نیست و شما مجبور به جابه جایی و اثاث کشی هستید ، اما اشتباهاتی که ممکن از تا رسیدن به روز اثاث کشی مرتکب شوید و شما را به دردسر بی اندازد را در ادمه آورده ایم ،بخوانید و مطلع شوید :

1- به تعویق انداختن زمان بسته بندی و جمع کردن وسایل

ممکن است شما به این فکر کنید که خوبه فعلا 1 ماه وقت دارم اسباب کشی کنم و هی کار بسته بندی وسایل را به آخر بی اندازید و فکر کنید که این کار زیاد طول نمیکشد ، اما این اشتباه را نکنید ، بسته بندی و جمع کردن وسایل ممکن است یک پروسه زمانبر باشد ، ما به شما توصیه میکنیم که حتما 3 هفته قبل از روز اسباب کشی عملیات بسته بندی خود را انجام دهید و مشخص کنید چه وسایلی را باید با خود ببرید و چه وسایلی می خواهید دور بی اندازید . 


اگر به علی مشغله کاری زمان کافی برای جمع کردن وسایل خود را ندارید می توانید تنها با یک تماس تلفنی با شرکت حمل بار در پاسداران یعنی باربری پاسداران تهران (آرامش بار) تمام نگرانی خود را بابت بسته بندی وسایل منزل کنار بگذارید ، این شرکت با استفاده از انواع کارتن های چند لاییه و نایلون های حبابدار ضد ضربه سلامت وسایل شما را در طول باربری تضمین خواهد کرد. آرامش بار بهترین شرکت باربری در تهران می باشد پس همین الان با این شرکت تماس بگیرید.


09129734207


2-اجاره کردن خودروهای حمل بار موقتی و رهگذر

شاید به این فکر بی افتید که برای کم کردن هزینه های باربری و حمل و نقل ، بعد از جع کردن وسایل در روز مقرر که قرار است اسباب کشی کنید ،همون روز سر خیابان یک وانت تلفنی ویا یک خاور رهگذر را انتخاب می کنم و برای حمل بار از او استفاده می کنم تا هزینه های حمل و نقل ارزانتر شود ، اما باید به شما بگویم که این کار اصلا به هیچ عنوان صرفه جویی ندارد ، زیرا اگر مثلا 10 هزار تومان ارزان تر با شما حساب کند ممکن است 100 ها برابر خسارت به شما وارد شود ، زیرا این نوع خودروهای رهگذری هیچ آموزش و تجربه ی کافی برای باربری یک خانه را ندارند و یا اینکه شما از کجا می توانید تشخیص دهید که آیا او کلاهبردار است یا خیر ، ولی شما اگر به یک شرکت اتوبار خوب در تهران تماس بگیرید ، جدا از اطمینان و آسوده خاطر بودن ، ممکن است تخفیف های ویژه خوبی را نیز برای شما در نظر بگیرند و همچنین سرعت انجام کار با در اختیار داشتن چندین خودروی باربری و حمل بار چند برابر می شود و همچنین تمامی کارکنان و کادر فنی آن اتوبار آموزش دیده و حرفه ای هستند و آموزشه های لازم را برای رفتن به هر نوع مقصد و طبقات منزلی را دیده اند.


پس به ظاهر فکر میکنید که خودروهای حمل بار رهگذر ارزان تر و بهتر هستند اما اصلا اینگونه نیست ، چون امکانات محدودی دارند و ممکن است اصلا آموزش لازم برای حمل و جابه جایی وسایل منزل و ... را ندیده باشد. و همینطور خود سر خودش را به این کار انداخته باشد و فقط پول از شما دریافت نماید.


3-استفاده نکردن از برچسب برای کارتن ها

برچسب گذاری وسایل در حین بسته بندی یکی از نکات مهم در یک اثاث کشی خوب و عالی است ، برای کلیه وسایل خود و کارتن ها برچسب انتخاب کنید و مشخص کنید که کدام وسایل شکستنی و یا سنگین و .. هستند ، و یا اینکه اگر عملیات بسته بندی وسایل خود را به یک شرکت اتوبار در تهران بسپارید ، آنها خودشان از ابتدای کار کلیه وسایل و کارتن ها را برچسب گذاری خواهند نمود و جای هیچ نگرانی نیست .