باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

باربری های تهرانسر

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۰ ق.ظ

باربری های تهرانسر



محله تهرانسر یکی از محله های غرب تهران است، جمعیت این محله به حدود 100 هزار نفر می رسد و این پر جمعتی به علت داشتن هوای نسبتا پاک است که در منطقه غرب تهران وجود دارد، در این صفحه می خواهیم باربری های تهرانسر و خود محله تهرانسر را به شما عزیزان معرفی کنیم، محله ای که عملیات اسباب کشی منزل و حمل بار در آنها زیاد صورت میگیرد، لذا ما هم به معرفی بهترین شرکت های باربری در تهرانسر و قیمت های خدمات اسباب کشی و حمل بار پرداخته ایم ،پس با ما همراه باشید .


باربری های تهرانسر

اگر قصد اسباب کشی منزل یا دفتر کار خود به محله تهرانسر را دارید و می خواهید با قیمت های مناسب این کار را انجام دهید حتما این مطلب را تا آخر بخوانید تا یاد بگیرید چگونه یک باربری خوب در تهرانسر را انتخاب کنید و چگونه می توانید هزینه های باربری در تهران را کاهش دهید.



نحوه کاهش هزینه های باربری در تهرانسر

اولین قدم در کاهش هزینه های باربری داشتن وسایل کم و مفید و انتقال آنها به محله مورد نظر (جدید) است، برای اینکه بتوانیم بار کمتری داشته باشیم باید از همان ابتدا و قبل از شروع عملیات باربری از شر وسایل اضافه داخل خانه و انباری ها خلاص شویم، خوب پس وسایل داخل خانه را به سه دسته تقسیم بندی کنید :

  • وسایلی را که می خواهم اهدا کنم
  • وسایلی را که می خواهم بفروشم و قابل فروختن هستند
  • وسایلی را که می خواهم نگهداری کنم

پس شما می توانید با استفاده از این دسته بندی کلیه وسایل غیر ضروری خانه و انباری خود را دسته بندی کنید ، ببینید کارهای مربوط به اسباب کشی و حمل و نقل وسایل منزل برای شما می تواند بسیار استرس زا باشید، استرس هم برای انسان خیلی مضر است پس با این نکاتی که ما به شما خواهیم گفت می توانید درصد بسیار زیادی از سر شلوغی و نگرانی های خود ار کم کنید.

پس قدم اول باید وسایل داخل منزل و انباری را به این صورت دسته بندی کنید و تکلیفشان مشخص شود، این کار را سعی کنید 40 روز قبل از موعد اسباب کشی انجام دهید ، مخصوصا اگر دارای مشغله کاری هستید یا در خانه دارای فرزندان کوچک هستید.


پس مقداری از وسایل اضافه داخل انباری و یا کبینت آشپزخانه خود را که سالهاست استفاده نکرده اید و مطمون باشید که هیچ وقت دیگر دلتان نمی آید از آنها استفاده کنید تا وقتیکه از مد می افتند را الان بفروشید تا بخشی از هزینه های باربری شما تامین گردد و یا اینکه به موسسات خیریه و کمک رسان ها اهدا کنید که هم خودتان خوشحال باشید و هم دیگران.



انتخاب یک باربری خوب در تهرانسر بین همه باربری های تهرانسر


یک روش دیگر برای کاهش هزینه های باربری شما می تواند انتخاب یک اتوبار و باربری منصف و خوب باشد، شرکت باربری که بتواند صرفه جویی زیادی را برای شما در تعداد سرویس های جابه جایی وسایل داشته باشد و کمک زیادی در بسته بندی وسایل و کاهش هزینه ها داشته باشد.

مشخصات یک شرکت اتوبار خوب عبارتند از :

  • دارای مجوز از اتحادیه باربری باشد
  • کارگران ماهر و ورزیده ای را داشته باشد
  • خودرو و کامیون های اسباب کشی مناسب و مسقف داشته باشد
  • در منطقه شما شناخته شده باشد
  • دارای لیست قیمت باربری با مهر اتحادیه باربری تهران باشد
  • دارای برنامه کاری و استراتژی انجام کار و حمل وسایل باشد
همگی این موارد گوشه ای از خوب بودن و منصف بودن یک شرکت باربری می تواند باشد، پس در حین اینکه مشغول دسته بندی وسایل اضافه خانه خود به سه گروه اهدا، فروش، نگهداری هستید به دنبال یک شرکت باربری خوب در تهرانسر نیز باشید و به هر شرکتی اعتماد نکنید. با حوصله جستجو کنید و باربری خوب را پیدا کنید.


در اینجا یک شرکت اتوبار و باربری خوب می توانیم به شما معرفی کنیم که در بین تمام شرکت های باربری تهرانسر متفاوت تر منصف تر است و با تجربه 30 ساله خود در امر حمل بار و اسباب کشی وسایل منزل توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. باربری تهرانسر لطیف بار با کاگران خوش اخلاق و قیمت ارزان و کیفیت بالا و همچنین تضمین در حمل و نقل وسایل منزل شما می تواند همان شرکت اتوبار باشد که شما به دنبال آن هستید.

از دوستان خود برای باربری کمک بگیرید

واقعا در این دور و زمانه با این همه فشار کار و سر شلوغی وقتی برای کسی باقی نمی ماند تا به خوض گذارانی مشغول شود چه برسه به کمک در امر اسباب کشی منزل، ولی با این اوصاف در بین دوستان خود می توانید اشخاصی را پیدا کنید که در روز اسباب کشی حاضر باشند به شما کمک کنند و شما نیز یک زمان این لطف ایشان را جبران خواهید کرد ،پس خجالت نکشید و برای کاهش یک سری قیمت ها حتما از دوستان و آشنایان خود بخواهید که در آن روز کمک حال شما باشند.


ببینید کمک گرفتن از دوستان صرفا به این معنی نیست که شما وسایل خانه خود را توسط آنها جابه جا کنید، نه همچین منظوری نیست (البته می تواند باشد) ولی بیشتر منظور ما این است که از دوستان خود کمک بگیرید برای نگهداری و حمل یک سری وسایل قیمتی که شما دارید ، مثلا فرض کنید شما در منزل خود یک سری ظروف قیمتی و عتیقه چینی جات را نگهداری میکنید، و نگران این هستید که نکنه در حین اسباب کشی و باربری اتفاقی برای این ظروف آشپزخانه بی افتد، لذا الان وقت آن است که :

  • یک تماس به دوست یا دوستان صمیمی خودتان بگیرید 
  • روز باربری را به آنها اعلام کنید از چند هفته قبل
  • و بگویید که آیا می توانم روی کمک شما مبنی بر حمل و نگهداری این ظروف قیمتی و حساس آشپرخانه قبل از روز اسباب کشی حساب باز کنم

پس همانطور که گفتیم صرفا حمل وسایل سنگین منظور کارمان نست، بلکه شاید بعضی مواقع نگهداری از فرزاندمان در روز اسباب کشی می تواند آرامش خاطر بسیار و کمک بزرگی به ما باشد، پس روی کمک دوستان صمیمی خود حساب باز کنید.