باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

باربری جنت آباد غرب تهران

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۸ ق.ظ

باربری جنت اباد غرب تهران


شرکت های باربری غرب تهران کم نیستند و همچنین جمعیت و ساکنین در غرب تهران نیز بسیار بیشتر از سایر ناحیه های تهران است ،پس به همین دلیل منطقی است که شرکت ها و اتوبارهای زیادی در این منطقه از تهران شعبه و نمایندگی داشته باشند ،در میان این همه موسسات حمل و نقل و باربری ،شرکت باربری جنت اباد آرامش بار را به شما پیشنهاد میکنیم ، زیرا کادر فنی مجرب ، خودروهای اثاث کشی خوب و تمیز و از همه مهم تر قیمت ارزان اسباب کشی و جابه جایی بار را در بین سایر شرکت در تهران را دارد . دارای مجوز و زیر نظر اتحادیه باربری تهران می باشد.



قیمت زمین در غرب تهران

قیمت زمین و آپارتمان با این اوضاع الان و گرانی های اخیر سر به فلک کشیده است که واقعا تمامی معامله ها یا راکد و یا اصلا خریداری نیست برای خرید ملک ، طبق آخرین اخبار و شواهد قیمت ها به این شکل است .


  1. قیمت هر متر مربع زمین در بلوار دادمان و خیابان بوستان متری 7000000 (هفت میلیون) تومان می باشد .
  2. خیابان ارغوان 9000000 میلیون تومان می باشد
  3. گل آرای جنوبی 10000000 میلیون تومان 
  4. بلوار دریا 7000000 میلیون تومان
  5. فلامک شمالی 8000000 ملیون تومان 


لوکس ترین محله غرب تهران

سعادت آباد از لوکس ترین محله های غرب تهران است یک قیمت مرفح نشین در تهران .


محله قدیمی غرب تهران

بلوار فردوس شرق نیز یکی از قدیمی ترین محله ها در غرب با قدمتی بیش از 50 سال است و همچنین یکی از مشهور ترین شهرک های این منطقه شهرک غرب تهران است.