باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

معرفی اتوبار گاندی تهران

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ب.ظ

اتوبار گاندی تهران



اتوبار گاندی تهران نامی است که ممکن است هرکسی که در منطقه و محله گاندی تهران ساکن است و قصد اسباب کشی به مکانی دیگر از تهران دارد را از این شرکت استفاده نماید، شرکت های باربری در تهران به وفور پیدا می شوند ولی خوب ما قصد داریم که نکات ایمنی در مورد اسباب کشی و حمل بار در منطقه گاندی را به شما یادآوری کنیم و همچنین یک شرکت باربری خوب در گاندی را به شما معرفی کنیم.


یک تحقیق بسیار جالب می گوید که به همان اندازه که طلاق و از دست دادن شغل برای شما استرس دارد ، اسباب کشی و حمل بار نیز می تواند به همان درجه و به همان میزان برای شما استرس داشته باشد، پس ما شما را درک میکنیم و سعی داریم تا این سطح استرس را تا حد بسیار کمی به حداقل برسانیم، پس برای کمک به شما عزیزان و شهروندان منطقه گاندی تهران ما یک چک لیست باربری را با کمک شرکت اتوبار گاندی تهران آماده کرده ایم که می تواند کمک بسیار بزرگی برای شما باشد و سطح استریس شما را کاهش و در نتیجه برنامه ریزی شما را برای یک عملیات حمل بار و اثاث کشی خوب بالا می برد، پس با ما همراه باشید.



کارهای 2 ماه قبل از باربری در گاندی

دو مانده تا شما اسباب کشی منزل داشته باشید البته اسباب کشی دفتر کار نیز فرقی نمی کند همین نتایج را دارد، خوب اولین قدم ان است که از دست وسایل اضافه راحت شوید، خوب این کار می تواند برای شما سخت باشد، چون وسایلی را که سالها در انباری منزل خود نگهداری کرده اید را باید الان از خود جدا کنید.

مکان جدید ممکن است برای شما زیاد بزرگ نباشید که بخواهید تمام وسایل انباری را نیز با خود حمل و نقل کنید پس به خود جرات بدهید و برای جلوگیری از جمع آوری وسایل اضافه به مرور زمان در منزل و همچنین برای کاهش هزینه های باربری باید حتما این کار را برای خود انجام دهید.

از قانون سه جعبه استفاده کنید

این قانون به شما میگوید که سه عدد کارتن مقوایی برای اسباب کشی برای خود جدا کنید و روی هر کدام از آنها یکی از این سه جمله را بنویسید، کارتن اهدا، کارتن فروش، کارتن نگهداری، پس سه کارتن جدا کنین و برای راحتی کار خود کلیه وسایل خود را با توجه به این دسته بندی 2 ماه قبل از باربری تفکیک کنید.

کارتن اهدا شامل وسایلی است که برای شما از ارزش کمتری برخوردار هستند ولی برای دیگران خیلی با ارزش است پس می توانید آنها را به خیریه ها و سایر مکانهای دیگر اهدا کنید مثلا کمک به سیل زدگان کشورمان و یا سایر افراد.

کارتن فروش نیز شامل وسایلی هستند که خود وسیله مورد نظر زیاد کارایی ندارد ولی خوب بیشتر ارزش فلزی آنها مهم است، مثلا یک سماور کهنه مسی که اصلا کار نمی کند ممکن است هیچ استفاده ای برای ما نداشته باشد ولی ارزش فلز مس آن برای ما مهم است و نمی توانیم به راحتی آن را دور بی اندازیم، پس بهترین کار فروش این نوه کالاها است.

کارتن نگهداری هم شامل وسایلی است که واقعا برای شما کارایی و کاربرد دارد و هر از چندگاهی از آنها استفاده میکنید پس به راحتی این نوع وسایل را داخل کارتن نگهداری که قبلا طراحی کرده ایم بی اندازید.

کارهای لازم برای 1 ماه قبل از باربری

خوب الان وقت این رسیده که برای یک ماه قبل از باربری باید شروع کنید بسته بندی وسایل منزل خود، این کار را می توانید با کمک شرکت اتوبار گاندی انجام دهید اگر وقت کافی را ندارید ولی خوب می توانید با استفاده از کارتن های مقوایی ویژه اسباب کشی و نایلون های ضربه گیر می توانید این کار را خودتان با آرامش انجام دهید.

نکته : یک ماه مانده به اسباب کشی در هفته های اول فقط وسایلی را بسته بندی کنید که غیر ضوروری هستند، وسایلی را که زیاد به آنها نیاز دارید را به هفته اخر اسباب کشی موکول کنید. 

نکته 2: اگر مستاجر هستید حتما قبل از اسباب کشی 2 ماه مانده به موعد اتمام قرار دادتان به صاحب خانه اطلاع دهید. 

انتخاب یک شرکت اتوبار خوب در گاندی

خوب حالا که تمام موارد بالا را رعایت کردین یعنی تکلیف وسایل را مشخص کردید و همه وسایل غیر ضروری را نیز بسته بندی کردین، الان نوبت به انتخاب یک شرکت اتوبار خوب در منطقه گاندی است برای یک حمل ونقل عالی و بدون استرس. 

شرایط یک باربری خوب در گاندی

  • دارای مجوز از اتحادیه باربری باشد
  • حداقل یکی از افراد آن منطقه آن شرکت را تایید کرده باشد
  • دارای قیمت مناسب باربری و منصف باشد
  • خودروها و کامیون مسقف خوب اسباب کشی را در اختیار شما قرار دهد
  • وسایل شما را در حین کار و عملیات باربری بیمه نماید

با توجه به این شرایط و موارد گفته شده ما شرکت اتوبار و باربری گاندی تهران یعنی آرامش بار را به شما پیشنهاد خواهیم داد که هم منصف و هم تضمینی کلیه وسایل شما را به تمام نقاط تهران و شهرستان جابه جا خواهد کرد.