باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

9 مکان زیبا در منطقه 1 تهران که حتما باید دید


9 جای دیدنی از تهران به گزارش باربری تهران ( اتوبار دربند ) ، که در زمینه حمل بار و اثاث کشی منزل در تهران و منطقه 1 و محله های آن فعالیت دارد ، به جمع آوری اطلاعت خوبی در مورد مناطق و جاذبه های یکی از بهترین مکان های تهران یعنی منطقه یک نموده است ، پس با ما همراه باشید .


منطقه ۱ تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در شمال شرقی شهر تهران واقع شده‌است ،این منطقه از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود. جمعیت این منطقه براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ایران، ۴۸۷٬۵۰۸ نفر (۱۶۶٬۸۸۱ خانوار) شامل ۲۳۸٬۶۹۳ مرد و ۲۴۸٬۸۱۵ زن می‌باشد. ویکی‌پدیا فارسی


این منطقه به لحاظ طراحی شهری دارای بافتی روستایی است و می توان آن را باغ شهر نامید. شمیرانات که در دامنه کوهپایه های البرز جنوبی واقع است به دلیل نیمه کوهستانی بودن و ساختاری ویژه که آمیزه ای از شهرسازی مدرن و سنتی است، اگرچه عرصه مشکلات بیشتری در فعالیتهای عمرانی است اما به عنوان ساختگاهی قدیمی، با اهمیت و دارای ویژگی های آب و هوایی، زمینه و اقتضای کارهای عمرانی بیشتری را داشته و دارد.

ناگفته پیداست که منطقه یک، به دلیل جذابیتهای گوناگون، در سالهای اخیر آماج ساخت و سازهای فراوان بوده و هجوم سرمایه گذاران عمده بخش ساختمان به این منطقه، مشکلات فراوانی را برای ساکنان قدیمی شمیران از یک سو و متولیان شهرداری از سوی دیگر به بارآورده است. از آنجا که بازده سرمایه گذاران بخش ساخت و ساز در این منطقه به مراتب بیشتر و بالاتر بوده رویکرد آنان به منطقه یک روندی جدی و بیشتر از حدود متعارف داشته است. شهرداری منطقه یک تهران



معرفی جاذبه های گردشگری در منطقه 1 تهران

رود دره دربند تهران :

یکی از جذاب ترین و بهترین رودخانه های کوهستانی تهران با کلی رستوران و فروشگاه در مسیر


رود دره داراباد :

یکی از رودخانه های نزدیک که با طی نمودن مسافتی کوتاه می توانید به یک جای به  صفا و رودخانه مستقر شوید

رود دره گلاب دره :

رودی که تقریبا در شمال شرقی میدان تجریش قرار دارد 


باغ فردوس تهران : 

باغ فردوس یکی از خانه های ارزشمند و تاریخی در بخش شمیرانات تهران


بوستان قیطریه :

یکی از بهترین و زیباترین پارک های شمال تهران واقع در محله قیطریه تهران می باشد


امامزاده صالح تهران :

امامزاده صالح نام زیارتگاهی که در حوالی میدان تجریش قرار دارد.


امامزاده مطیب تهران :

 امامزاده مطیب که از نوادگان امام موسی کاظم است، در نزدیکی میدان عطاءالدین، خیابان شهید کچویی قرار دارد.

بوستان نیاوران یا پارک نیاوران :

یکی از پارکهای شهر تهران که در منطقه نیاوران در شمال‌شرقی تهران قرار دارد ، یکی از بهترین مناطق که برای گذارندن ساعتی با آرامش بهترین مکان در منطقه 1 می باشد .


کاخ مظفری دارآباد تهران :

کاخ مظفری دارآباد مربوط به دوره قاجار است و در تهران، انتهای خیابان دارآباد، محوطه بیمارستان مسیح دانشوری واقع شده است .


این بود از 9 مکان زیبا در تهران که کمتر کسی به آنجا رفته است ، امیدواریم با خواندن این مطلب اگر ساکن تهران هستید حتما یک سری به این مکان بزنید و یا اینکه اگر از شهرستانهای ایران به تهران سفر میکنید ، حالا چه سفر گردشی یا کاری و یا هر عنوان دیگری ، برای خوب شدن حال دلتان حتما به این مکان ها سری بزنید که خالی از لطف نیست .