باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

بزرگ نشان دادن فضای آپارتمان های کوچک

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ

بزرگ کردن فضای آپارتمان های کوچک

دکوراسیون خانه های کوچک

توی این روزها واقعا خرید یک آپارتمان شخصی با یک متراژ 100 یا بیشتر خیلی سخت شده، یعنی شاید 85% جامعه اصلا توان خرید یک آپارتمان 100 متری به بالا را در یک فضای نسبتا خوب را ندارند، که اکثر بیشتر این 85% را مستاجر تشکیل می دهد و بعضا هم که توان خرید آپارتمان را دارند یا به خرید آپارتمان های مسکن مهر رو می آورند و یا اینکه سوئیت های 40 یا 50 متری شاید هم کمتر را خریداری می کنند.

بهرحال اگر آپارتمان مسکن مهر یا یک واحد آپارتمان 40 متری را خریداری یا اجاره میکنید حتما قبل از خرید به نکات مهم در خرید یا اجاره آپارتمان دقت داشته باشید، چون قبل از اینکه بخواهیم فضای آپارتمان کوچک را بزرگ نشان دهیم باید محیط خارح و اطراف و همسایه ها را در نظر بگیرید، چون اگر خانه شما کاخ هم که باشد ولی محیط و یا همسایه های خوبی نداشته یاشید واقعا به جهنم تبذیل خواهد شد، پس اول نکات مهم در خرید مسکن مهر و آپارتمان ها را مطالعه بفرمایید و بعد اقدام به خرید و یا اجاره بفرمایید، نکات خوبی گفته شده حتما مطالعه کنید. 

 

دکوراسیون خانه های کوچک

 

حالا که شما خانه یا آپارتمان کوچک خود را اجاره یا خریداری کردید نوبت این رسیده که دکوراسیون خوبی را برای آن داشته باشید، ما در کل دو نوع دکوراسیون را برای خانه ها در نظر میگیریم، اولین نوع دکوراسیون به کارها و اقدامات قبل از باربری به مکان مورد نظر (یعنی زمانی که واحد شما خالی خالی است) است و نوع دوم دکوراسیون کارها و اقدامات بعد از بسته بندی وسایل برای اسباب کشی و سپس باربری و اثاث کشی به مکان مورد نظر است. که هر دوی این اقدامات مکمل هم در یک دکوراسیون خانه می باشند.

 

برای اینکه بتوانید فضای خانه ها و آپارتمان های کوچک را بزرگ نشان دهیم بیشتر باید از وسایل کوچک و چند کاره در اثاثیه منزل خود استفاده کنید، مثلا فرض نید نیاز به تختخواب دارید خوب می توانید از مبلشو که یک نوع مبل است که به تخت نیز تبدیل می شود استفاده کنید و همچنین می توانید از میز کنسول هایی استفاده کنید که هم بتوان میز کامپیوتر باشد و هم میز کنسول برای آرایش یا کشو های بزرگ و خوب، بهرحال عجله نکنید و قبل از اسباب کشی و حمل و نقل به مکان جدید کمی فکر کنید و با سیله تر کار کنید.

 

دکوراسیون خانه های کوچک

 

مطمون باشید که به هیچ عنوان هزینه های شما بالا نمیرود و همان قیمتی را که قرار است به یک کمد عادی پرداخت کنید را با کمی تغییر می توانید به وسیله مورد نظر خودتان تبدیل کیند . اگر می خواهید دقیق و بهتر بدانید که چگونه می توان فضای خانه های کوچک را بزرگ و باز تر نشان داد از صفر تا صد می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید که با چند تکنیک و یک فیلم آموزشی این کار را به شما آموزش میدهد. 

 

چیدمان و دکوراسیون خانه و آپارتمان های کوچک

 

دکوراسیون خانه های کوچک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی