باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

اتوبار مرزداران تهران [9129734207]

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ

اتوبار مرزداران تهران


معرفی باربری و اتوبار مرزداران تهران

اگر ساکن منطقه مرزداران تهران هستید ، اگر می خواهید از منطقه مرزداران و بلوار مرزداران به مکانی دیگر از تهران و یا یکی از استانهای ایران اسباب کشی کنید ، می توانید با باربری و اتوبار مرزداران تهران تماس حاصل فرمایید.

به گزارش باربری مرزداران تهران که جزء یکی از باربری های خوب تهران می باشد ، از این منطقه ، بلوار مرزداران که یکی از مناطق منطقه 2 تهران است را اینگونه معرفی می کند ، بلوار مرزداران بلواری است به طول تقریبی ۳٫۵ کیلومتر که در شمال غرب شهر تهران واقع است. این بلوار در ناحیه ۴ از منطقه ۲ شهرداری تهرانواقع است و بلواری شرقی - غربی است که بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند. بزرگراه آیت‌الله حکیم در شمال این بلوار و بزرگراه جلال آل احمد که در جنوب این بلوار قرار دارند از دیگر گذرگاه‌های شرقی-غربی موجود در نزدیکی این بلوار هستند. این بلوار مرز جداکننده دو محله ۱۶ و ۱۷ شهرداری تهران است. ویکی‌پدیا


شماره تلفن باربری در مرزداران تهران

برای تماس با بهترین باربری در بلوار مرزدراران فقط کافیست که روی یکی از شماره های زیر کلیک کنید.


09129734207

22884936

خدمات باربری و حمل بار در اتوبار مرزداران تهران

بارنامه و بیمه نامه رایگان ، حمل بار به صورت تضمینی ، کارگران خوش اخلاق و آموزش دیده و استفاده از بهترین خودروهای حمل بار در باربری مرزداران تهران ، از جمله خدمات این باربری در منطقه مرزداران تهران به شما می آید ، پس با ما همراه باشید.


باربری شهرک آزمایش در بلوار مرزداران تهران 

باربری شهرک آزمایش که اداره مرکزی راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آن واقع است نیز در انتهای شرقی این بلوار قرار دارد. می توانید تنها کمتر از 20 دقیقه با خدمات باربری شهرک آزامیش مرزداران دسترسی داشته باشید ، تنها با یک کلیک .