باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

باربری و اتوبار تهران

حمل بار و اسباب کشی منزل در تهران

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - 09129734207

باربری در تهران منطقه دارآباد 09129734207

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ

باربری در دارآباد و محدوده دارآباد تهران


اگر شهروند و ساکن تهران هستید ، و میخواهید اثاث کشی منزل ، اثاث کشی دفتر کار و یا شرکت خود را داشته باشید ، اگر در منطقه دارآباد تهران ساکن هستید و نیاز به جابه جایی و حمل بار در دارآباد تهران را دارید ، می توانید با باربری تهران شعبه دارآباد ، باربری در دارآباد تهران تماس حاصل فرمایید . 

باربری و اتوبار دارآباد با بهره گیری از بهترین خودروهای حمل بار ، مسقف ، موکت شده و تمیز و همچنین پاسخوگی شما و مشاوره رایگان در تمام نقاط تهران می باشد ، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با اتوبار و باربری محدوده دارآباد تهران تماس حاصل فرمایید. 


نرخ جدید باربری در تهران و منطقه دارآباد تهران

باربری دارآباد ، کاملا زیر نظر اتحادیه باربری تهران می باشد ، و لذا با توجه به این موضوع ، کلیه خدمات باربری در تهران کاملا طبق نرخ اتحادیه باربری تهران میباشد ، در باربری تهران می توانید کلیه نرخ های جدید را در این پست بررسی و با دیگر باربری های تهران مقاسیه بفرمایید :


اگر مسافت از مبدا حرکت تا مقصد نزدیک باشد و همچنین مکان مورد نظر در طبقه پایین باشد نرخ باربری آن طبق تعرفه جدید به شرح ذیل می باشد :

  • ۳ کارگر + خاور = ۱۷۰ هزار تومان
  • ۴ کارگر + خاور = ۲۰۰ هزار تومان

اگر مسافت نزدیک باشد (از مبدا تا مقصد ) و طبقه بالا باشد ،نرخ باربری طبق نرح اتجادیه بابری شامل : 

  • ۳ کارگر + خاور = ۱۸۵ هزار تومان
  • ۴ کارگر + خاور = ۲۲۰ هزار تومان

معرفی باربری و منطقه دارآباد تهران 

دارآباد یکی از محله‌های شهر تهران است که در شمال این شهر قرار گرفته‌ است. دارآباد پیش از این یکی از روستاهای پیرامون تهران به‌شمار می‌رفت. دارآباد از سوی شمال به رشته کوه توچال و از جنوب به زمین‌های اقدسیه و از سوی شرق به جایی به نام باقلی‌زار و از غرب به بازوی توچال و زمین‌های رحمن آباد مشرف است. پارک ساحلی‌دارآباد یکی از زیباترین پارکهای تهران است.

در جنوب شرقی دارآباد تپه‌ای باستانی به نام سیمین قلعه قرار دارد که در آن کاوش‌های باستان شناختی نیز انجام گرفته‌است. دارآباد دو قنات داشت که یکی از آن‌ها را به اقدسیه اختصاص داده‌اند و آب قنات دیگر به نام «سید آبگوشتی» که در شرق روستاست به تهران می‌رود. ویکی‌پدیا


از لیست باربری های تهران دیدن فرمایید :